Dažnai užduodami klausimai
-
- Klausimas: Kaip garantuojate, jog jūsų siūlomos prekės yra pigiausios?
Atsakymas: Savo klientams siekiame pasiūlyti geriausią kainą. Jei pas kitą pardavėją Lietuvoje randate tokią pačią prekę pigiau, susisiekite su mumis ir mes pasistengsime pateikti tokį pat ar net geresnį pasiūlymą.
- Klausimas: Per kiek laiko pristatote prekes?
Atsakymas: Prekių pristatymo laikas nurodytas prie prekės aprašymo. Daugumas prekių paštomatu pristoma per 1-2 darbo dienas
- Klausimas: Ar galima sumokėjus už prekę vienam asmeniui, prekę pristatyti kitam?
Atsakymas: Taip, galima. Pateikdami užsakymą ties pristatymo būdo pasirinkimu pažymėkite „Pristatykite kitur“ ir įveskite norimo gavėjo adresą.
- Klausimas: Kaip galiu gauti sąskaitą-faktūrą už pirktas prekes?
Atsakymas: Užsakymą pateikus juridiniams asmenims sąskaita – faktūra automatiškai išsiunčiama el. Paštu. Jei sąskaitos – faktūros reikia privačiam asmeniui, susisiekite su mumis el. paštu [email protected] ir ją išrašysime.
- Klausimas: Ar galiu atšaukti savo užsakymą?
Atsakymas: Galite atšaukti savo užsakymą susisiekdami su mumis tel. +370 61754104. Užsakymą atšauksime iškart, jei jis dar nebus išsiųstas. Tačiau jei užsakymas bus jau išsiųstas, gavę siuntinį galite jį grąžinti per 14 dienų ir atgauti pinigus už prekes.